اطناب

آدرس وبلاگ را تغییر دادم، این کاری بود که می‎خواستم از همان ابتدا انجام بدهم. اما مدام به تعویق‌اش انداختم تا چند شب پیش که فهمیدم یکی که مرا در دنیای واقعی هم می‌شناسد آدرس این جا را دارد.

اینجا دنبال کننده‌های زیادی ندارد. دقیقا یازده‌تا و بجز یکی که خاموش دنبال می‌کند هویت بقیه کم و بیش برایم روشن است. امیدوارم آن یک نفر او نباشد. نمی‌دانم چه راهی برای فهمیدنش هست. دوست ندارم کل وبلاگ را حذف کنم یا باز آدرسش را عوض کنم.

نظرات  (۳)

۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۳۳ خانم الفــــ
میتونید به تک تک دنبال کننده ها آدرس بدید و برید یه جای جدید. یه جایی که از اول بسازید نه اینکه آدرس رو عوض کتید
پاسخ:
مسئله این است اینجا مطالب زیادی دارم که دوست ندارم از بینشان ببرم.
۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۳۸ پلڪــــ شیشـہ اے
من هم این مشکل را دارم. 
اصلا هم دست و دلم به وبلاگ جدید زدن نیست.
پاسخ:
مشکل همه ی کسانیست که با اسم مستعار می نوسند
نظر خانم الف درسته

اگر نمیخواهید این مطالب اینجا از بین بره خوب بزارید باشه
و برید جای دیگه

راه دیگه ای نیست

من هم دقیقا این مشکل را پیدا کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی